Makrelfestival 2015

vi stod uden båd, men kunne heldigvis låne en dejlig og velsejlende ryds 600wa at team børsterne :o)

vi ankom godt læsset til odden havn, hvor alt emmede af liv. vi fik hurtigt søsat og indrettet os. aftensmaden og skipper mødet blev klaret og så gik vi til køjs.

dag 1: Vi holdte os til "planen" og kl.05:00 stak vi ud af havnen og satte kursen mod "Hjemmebanen".......laaang tur som udover vind i håret og forbrug af meget benzin......ikke gav pote, så vi satte kurs mod oddens "HOTSPOT" her lagde vi os sammen med team Lima & Team Uschi. hvor vi med vore CHUM spor røg ind i et hektisk makrel bonanza af flotte makrel og på knap 1.5 time fik vi 29 stk......tilbage i havnen til indvejning og så over i teltet til en lækker omgang STEGT FLÆSK :o) tilbage i båden med aften kaffen fik vi selskab af en svane familie :o)

Dag 2...Jeg stod op og pyntede båden og dækkede op til Klara som havde fødselsdag :o)

efter hygge - morgenmad og gaver, pakkede vi sammen og strøg op på "Hotspottet" Hvor vi fik gang i et fornuftigt makrelfiskeri med 4 forbedringer til Team dysten og klara fangede her sin Vinder makrel på 934gr. vi gik som aftalt tidlig i havn og fik indvejet - læsset og pakket båden + bilen.

Hvorefter vi hyggede indtil der var præmie overrækkelse.

Det var lidt vildt at være med til:

Klara blev nr.1 "Dm-makrel mester" for ynglinge

og samlet nr.4 individuel

VORE TEAM....VANDT Team konkurrencen som bedste Team-båd med den højeste samlede vægt på 10stk makrel med en gennemsnits vægt på 816gr

Fangst status hos Ocean-seeker = 59stk makrel og 1 hornfisk

......

OGSÅ vore fætter morten og sønnen Mike som sejler båden "Team Uschi" gjorde det utrolig godt, for sønnen

Mike Pedersen blev

nr.1 Dm-makrel Junior

samt nr.1 Danmarks mester i makrel individuel.

deres team blev nr.2 i bår-team konkurrencen

Kæmpe tillykke herfra

..............

også vore venner hos TEAM LIMA

Hvor mor Linda og Sønnen Mathias sejler/fisker sammen, gjorde en fantastisk makrelfestival

Mathias blev kåret som nr.1 Dm i Flue makrel

samt nr.2 i junior rækken

og samlet nr.5 individuelt

Team Lima blev i Team konkurrencen nr.3

sådan

DET var bare 3 super hårdt fiskende nordsjællandske båd team :o)

Makrelfestivalen 2015 kunne tælle 195 deltager......så vi er alle utrolig glade over vore placeringer, for det er rigtig dygtige lystfisker vi dyster imod

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis